Дізнаєшся анатомію кистей
Усе про моделювання кистей: від примітивів до фінальних деталей
Ментор покаже, як не просто змоделювати кисті рук, а як за допомогою правильно розставлених акцентів зробити їх максимально виразними й естетичними.
Новачкам, які лише опановують ази малювання й скульптингу (бажано мати базу у Photoshop та Blender). Художникам, хто вже працює у 2D чи 3D. 3D-модель можна розглянути об’ємно, з усіх боків, а 2D-артисти зможуть використовувати її для малювання скетчів рук із різних боків.
Вітаю!
Познайомимося?
Більше ніж 17 років тому я розпочав свій творчий шлях як художник-скульптор. Закінчив художню академію, виконував замовлення та створював власні проєкти, ліпив з глини, виточував із каменю і… Одна з робіт опинилася в колекції Папи Римського!
Я маю багатий досвід зображення фігуративів і готовий ним із тобою поділитися ;)
Online курс
АКАДЕМІЧНИЙ РИСУНОКOnline курс
Створення ігор на UnityOnline курс
СкетчингІнтенсив для початківців
Цифровий малюнокСтворення власної книги
Книжкова ілюстраціяІнтенсив для початківців
Ігровий наративOnline курс
2D-АНІМАЦІЯ В SPINEІнтенсив
2D-РЕНДЕР2D для ігор
ІГРОВА ГРАФІКАПайплайн розробки персонажа
2D Character ArtistНеобхідні знання
АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА3D-скульптинг персонажів
ZBrushOnline курс
АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА В 3DOnline курс
3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMPOnline курс
АКАДЕМІЧНИЙ РИСУНОКOnline курс
Створення ігор на UnityOnline курс
СкетчингІнтенсив для початківців
Цифровий малюнокСтворення власної книги
Книжкова ілюстраціяІнтенсив для початківців
Ігровий наративOnline курс
2D-АНІМАЦІЯ В SPINEІнтенсив
2D-РЕНДЕР2D для ігор
ІГРОВА ГРАФІКАПайплайн розробки персонажа
2D Character ArtistНеобхідні знання
АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА3D-скульптинг персонажів
ZBrushOnline курс
АНАТОМІЯ ДЛЯ ХУДОЖНИКА В 3DOnline курс
3D GAME ENVIRONMENT BOOTCAMP